The Toybox

people for the conservation of limited amounts of indignation


Previous Entry Share Next Entry
star trek: into darkness teaser
children of dune - leto 1
seperis
Technically speaking, in the middle of Tragically WTF Work Project thing, but whatever.

Star Trek: Into Darkness teaser for the official teaser and holy shit what did I just watch?

I apologize for radio silence, as the following occurred: Thanksgiving, I got a cold, work, Child got a cold, work, Mother got a cold, work, work, nephew got a cold, work, work, family. Sort of almost in that order. The nice part is, after next weekend, the work pressure--on me--is pretty much over until after the new year. It is, I admit, very very nice indeed.

Anyway. STAR TREK.

ETA: THIS ONE HAS EXTA SCENE AT THE END. ICONIC MOMENT. ICONIC. SERIOUSLY. WATCH THIS.



Seperis: IMDB: ...friendships will be torn apart, and sacrifices must be made for the only family Kirk has left: his crew.
Seperis: Dude,I want this to be Kirk
Madelyn: it could well be
Madelyn: you don't understand jj's ways
Madelyn: as you are not from alias or lost
Madelyn: but jj is a heartless motherfucker
Madelyn: who could slam kirk into a glass table
Madelyn: thus killing him
Madelyn: at any moment
Seperis: True.
Seperis: ICONIC
Madelyn: this is not far fetched.
Madelyn: like, you blow up vulcan
Seperis: SEE AND SPOCK BY SHEER BADASSERY WILL FASHION KIRK A KATRA
Madelyn: everything's on the table.
Seperis: AND SAVE HIS FUKCING SOUL FOR REIMPLANTATION
Madelyn: *grins *
Madelyn: kirk would do such things, yes.

Posted at Dreamwidth: http://seperis.dreamwidth.org/959216.html. | You can reply here or there. | comment count unavailable comments

  • 1
OMG! How did I not know about this!?! *races to watch it* *brain proceeds to 'splode*

That. THAT. That is freaking glorious! *eyes dazed* Spock + gun = WIN!

And iconic image... ack. Oh man. Am I going to be sobbing my eyes out? Yes... yes, I will.

DUDE MY HYSTERICS ARE IN THE HEARING RANGE OF DOGS MAYBE.

YES. OMG. After I watched it 5 times I stumbled over to my roommate to tell her all about it too. We're both freaking out, and bemoaning the lack of time machines.

Star Trek II - Wrath of Khan already makes me bawl every time I watch it. Seeing how the new 'verse is going to handle it... Oh, man. *reaches desperately for a paper bag* *hyperventilates*

Just... new Star Trek. I'm calling the fandom re-explosion now.


zomfgwtfbbq! damn, but jj *is* an evil lad, so, yeah. I'm really hoping the villain is gonna be Mitchell, with that last scene either not in the final, or he is trolling us somehow. the guy is so secretive...

*bangs head on desk cos it's not May yet dammit!

I can't wait to see this! Also, Kirk's only family!? Oh, man, I wonder if they will go deeper into Winona Kirk. She's someone I am extremely obsessed about. I'm always obsessed with the mothers of the protagonists.

She is completely correct about Uncle JJ. Uncle JJ would kill Kirk because the reactions of all other characters would be fascinating.

Sweet mother of GOD. Just when I thought the reboot 'verse couldn't be any more awesome or badass ... jesus fucking christ ... JJ is ... shit. *stares*.

I want to watch this shit. NOW, dammit. This is ... holy christ. Epic. Because is that the fucking Enterprise crash-landing in the ocean off of Frisco? And *launching out of said water*? Inquiring minds DEMAND AN ANSWER.

Also, seriously? If he does kill Kirk ... Spock (Reboot AND TOS versions) will go apeshit.

Which probably explains Spock and his big-ass gun in the trailer. Because dude was definitely hunting something down in that shot and not looking at all happy.

Sweet baby jesus this is going to be awesome.

The J.J Abrams star trek movies have a lot more depth than normal action movies.

  • 1
?

Log in

No account? Create an account